ترندز تک

بازسازی ۵۶۱ دستگاه اتوبوس در سه سال گذشته

بازسازی ۵۶۱ دستگاه اتوبوس در سه سال گذشته
بازدید 39
0

 احمد قیومی در گفت و گو با اکو ایران با بیان این که تنها در سال جاری، ۱۳۶ دستگاه اتوبوس بازسازی شده و تا پایان سال نیز ۳۹ دستگاه دیگر بازسازی و به ناوگان ملحق خواهد شد گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون، ۵۶۵ دستگاه اتوبوس در دو بخش ملکی و خصوصی بازسازی شده است. از این تعداد، ۳۷۰ دستگاه مربوط به بخش ملکی شهرداری و ۱۹۵ دستگاه متعلق به بخش خصوصی بوده است.

نوسازی ناوگان با اتوبوس‌های برقی وارداتی

قیومی همچنین درباره نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران گفت: در پی جلسه شهردار تهران با مدیران وزارت صمت، مشکلات گمرکی اتوبوس‌های وارداتی برطرف شده و فرایند ترخیص و انتقال این اتوبوس‌ها آغاز شده است.

وی تاکید کرد: از محل قرارداد خرید ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی وارداتی، انتقال ۱۱۹ دستگاه از هفته گذشته آغاز شده و ۶۰ دستگاه دیگر نیز به بندرعباس رسیده‌اند. پس از انتقال این اتوبوس‌ها به تهران، مراحل پلاک‌گذاری و تست‌های فنی انجام خواهد شد. امیدواریم تا پایان بهمن‌ماه این اتوبوس‌ها در خطوط فعال شوند.

 

اشتراک گذاری

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 8 =